tisdag 29 maj 2012

14 dagar!

Har haft den bästa himla helgen på länge, men så blev det tisdag och det var dags att gå till skolan igen. Det känns seriöst mer som ett fängelse än en skola. Till denna vecka hade alla lärare fått mail om att inte ge ut några hallpasses alls, dvs tillåtelse att gå i korridorerna under lektionstid, för tillexempel toalettbesök. Så det var lite segt såklart, särskilt nu när vi knappt har några uppgifter kvar i skolan..

Men vet ni vad?
Jag har två ynkliga dagar kvar på LB. Bara två. Sen är det Senior Day och så har jag en Field Trip till Appomattox (för er som inte har koll - där civil war slutade). Det är allt. Sen är jag fri igen!

Idag kollade vi på en film om the war on terror i 4th block. Man blev ju inte allt för sugen på att sätta sig på ett flygplan då, men det ska nog gå bra ;)
14 dagar tills jag får se er igen (eller 13 snarare, det är ju sent hos er)!

Kan ni inte kommentera och berätta vad vi ska göra när jag kommer hem? 
Kram! 

4 kommentarer:

mamma sa...

Kram på dej!
Tiden går fort och visst kan du väl få veta en del av vad som händer när du kommer hem, men lite överraskningar måste vi väl få ha oxå, eller hur!!??
Kan vi skypa nåt i helgen? Hur länge har ni internet kvar?

Ha det så bra!!

Mamma

ewelina sa...

den 13e klockan 13 (- fniss.) är det studentfotboll. jag tänkte dra dit med alldeles för mycket alkohol i kroppen och heja på fina killar. Jag och cillsan tänkte äta lunch någonstans innan, på något gott ställe. Följ med min sockertopp.

elin sa...

vi ska hänga på min brygga och äta vattenmelon och bada tårna. och skratta åt absolut ingenting. laga pasta tillsammans och dansa till håkan. fika när du har slutat skolan för dagen, gå långa nattpromenader i näkna och bara vara vi för vi är så jävla bra.

Anonym sa...

Tänk vad annorlunda det kan vara i en annan värlsdel. Fantastiskt att du har en bra helg och sedan blir det plötsligt tisdag!!!??????

Vad vi ska göra när du kommer hem? Ja först kan jag tala om att vi har något som heter måndag. Det är ganska OK men är något som kanske inte är samma sak som helg.

Sehlbergs frågade när du skulle komma hem eftersom häcken behövde klippas tyckte de. Så nog har du mycket att stå i när du kommer hem:).
Men framförallt ska vi ha roligt och känna att det blir LÖRDAG HELA VECKAN NÄR DU KOMMER HEM! Dettainnebär allt ifrån färskpotatis till att lyssna på "jag vill vara din Margareta".
Jag längtar efter dig, världens bästa Malin.
KRAM