onsdag 9 maj 2012

gladare dag

Kände mig som en sån dålig person när jag hade skrivit klart igår.

Idag har jag varit mycket gladare.

Ville egentligen bara säga det.

Sitter här i soffan under en snuggie och funderar på hur många väskor jag egentligen kommer behöva om en månad. Shannon tittade på mig med ett lyft ögonbryn och sa, du tänker alltså packa ner hela det rummet i två väskor? Ja, vi får väl se hur det här slutar!
Iallafall har jag infört ett köpstopp på onödiga saker. (Pappa, jag vet att du skrattar just nu. Sluta upp med det.) Faktum är att det går riktigt bra.

Är det något ni har funderat på som ni väldigt gärna vill ha från staterna? 


Nehej, nu ska jag ha lite Malin-tid. Glad-Malin-tid.

1 kommentar:

mamma sa...

Ja, jag kommer bara på en stor fin grej, nej jag menar tjej - MALIN!!!!!!!!!!!!!!
Skype i helgen?

Kramis