fredag 11 maj 2012

HAPPY FRIDAY!

Äntligen äntligen fredag!

Idag har vi gjort absolut ingenting i skolan vilket är förträffligt skönt.
Kolla på film, spela Apples to Apples (har ni inte hört om det spelet så måste ni prova!!), gjorde ett försök till research om genetik och vare sig människan har rätt att designa sina framtida barn, och sen sista lektionen hade jag en diskussion med Mr Harb om var européer tycker om amerikaner. Började kanske varannan mening med; I don't mean to offend you, but....

På väg hem tog Aimee mig genom kvarteren där hon växte upp och berättade historier. Det var fint.
Sen när jag kom hem tog jag på mig bikinin och la mig i solen, somnade, vaknade av Miley som la sig på mig, somnade och vaknade igen när solen hade försvunnit bakom träden.

Om en halvtimma blir jag hämtad igen för vi ska gå på Battle of the Bands, en spelning med lokala band. Det blir kul :)

Imorgon är det hiking och häng hos Alec och bowling som gäller! Woho, excited!
Söndag är första söndagen på länge som jag inte har något inplanerat, så nu äntligen har jag tid att Skypa! Sen har jag ett läxberg större än Mill Mountain (lätt överdrift) som måste tas tag i. Dock tänkte jag procrastinate:a det till söndagkväll.

Ha en fantastisk helg allesammans!

Idag börjar the Final Countdown förresten. 30 heldagar kvar. Fasen vad sorgligt. Men å andra sidan har jag fått ungefär en miljon invitations om att när jag kommer tillbaka och hälsar på, då får jag stanna hos den och dens hus. Kalas.

Inga kommentarer: