lördag 26 maj 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!

Idag har varit en himmelens bra dag. En vanlig dag i skolan med väldigt lite att göra, blev bjuden på kalas ikväll och så bjöd jag in mig själv på en shoppingtur med Aim och hennes mama.

En lite jobbig sak hände mig dock. jag hade $7 i plånboken, och var fullt medveten om att det är rea på Victoria's Secret (alltså den jättekända underklädesbutik för er som inte vet). Jag visste sen tidigare att mitt kort fungerar där (iochmed att det är svenskt funkar det inte precis överallt, utan jag brukar ha cash), så det skulle inte vara något problem.
Men......... vem har inte använt sitt kort på säkert 2 månader? Jo,jag. Vem har därför glömt bort PIN-koden? Jo... det var jag.
Tur att jag hade Aimee där som lånade mig pengar, för jag hade totalglömt min kod.

Och jag vet att jag sa ingen mer shopping nu, men hallå, underkläder tar ju knappt någon plats i resväskan iallafall!!!  ;) Skämt åsido.

Idag var det så varmt som 92 grader F. Vad blir det, 33-34 grader? Jo man tackar!
Imorgon fyller Shannon år och jag ska baka gräddbakelser hade jag tänkt. När jag har tid. Vilket kan dröja..... eh.

Glad helg på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

TJENA.

Om du är vaken så testa att skypa, farmor är hos mig nu och vi firar morsdag. Hälsa o gratta Shannon.

KRAM fr far.
PS. Jagär nästan frisk i mitt ben nu, sprang över 2 mil igår JIPPI!