måndag 21 maj 2012

Tre veckor

När jag pratade med mamma och pappa igår frågade de vad jag ville äta när jag kommer hem. Såklart sa jag sill, potatis och svenska jordgubbar, men jag har även kommit på två saker till som jag verkligen vill ha, nämligen Trocadero och sour cream and onion chips. Det sistnämda som låter så amerikanskt är en svensk grej faktiskt.. Och grillat kött!! Nej vet ni vad, jag är nog hungrig, det är därför jag är så sugen på mat. I lördags åkte vi som sagt till James river för att paddla kajak. Det var det roligaste jag gjort på länge och det vill jag verkligen göra igen! Jag var rätt bra faktiskt, beroende på vem man jämför med och så.... Tony som hade en kanot hade all mat och packning i sin båt. JA. HANS SJÖNK SIN BÅT. INGET SKÄMT. våran gigantiska låda med Bojangle's. Kyckling fick hundarna äta upp. Vårat sweet Tea och biscuits ligger på havets botten. Men vi hade iallafall master potatoes och gravy och coleslaw som var i en burk. Och så var min PB&J sandwich i en zip lock bag så den klarade sig också. Men allt annat blev blött. Hehe. " save the chicken!" Hade en utomordentlig helg! Kram

Inga kommentarer: