tisdag 22 maj 2012

exchange student skip day

Ja, har varit hemma idag. Mina vänner i min US history class skrev nämligen SOL, motsvarande nationella prov, idag, och eftersom jag inte är amerikan så behövde jag inte skriva det, om jag inte var fysiskt i skolan idag. Så ja, jag var "sjuk"

Tog dagen i ära att börja städa ur rummet. Det var inte så jobbigt alls fysiskt sett, men psykiskt var det inte så roligt alls kan jag tala om. Fick muntra upp mig med bra musik och hundkramar. Har fortfarande inte kommit fram till om det räcker med två resväskor..... sabla packning.
Så var det varmt och skönt ute, så jag gick ut för att sola. Men icke sa nicke, ca 4 minuter kom regnet. Sabla luftfuktighet! Gick ner i källaren med en Snuggie och en bra film, men så blev det bra väder igen så då tog jag med mig datorn ut och solade, utan spf!!

Egentligen hade jag planer för eftermiddagen/kvällen (hihi hoho), men Aimee fick tyvärr inte hänga med = jag har ingen skjuts.
När det har svalnat utomhus tänker jag ta Miley på en promenad iallfall!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ordnar sig med allt. Men det klart attdet blir några jobbiga dagar nu när du ska börja ta farväl till alla roliga människor du mött under ditt USA-år. Här är allt bra, har varit hos farmor så jag har nya kul saker att citera när vi skypar nästa gång.
KRAM