tisdag 8 maj 2012

tillbaka till verkligeheten

Helgen var väldigt skön, men gick alldeles för fort.

Kort sammanfattning:
Fredag - skola, ingen träning, Strawberry Festival downtown, Supersize Me och popcorn.
Bra dag.
Lördag - track meet; nytt PR i diskus på 74 fot, resten av dagen spenderades hemma hos Anna med solning och bubbelbad.
Söndag - vaknade hos Anna, träffade våran "nya Laura", Rachel, och pluggade.
Måndag - dålig dag med huvudvärk (JAG VET!? jag som aldrig har huvudvärk?) och gråten i halsen. Tur att dagen gick snabbt.

Fina naglar har jag iallafall att muntra upp mig med. Fina Anna målade fina sverigeflaggor, så det är så festligt så!
Annars tänkte jag bara gå och lägga mig tidigt så kanske det blir en bättre dag imorgon.

Förlåt att jag inte har hört av mig på länge, och att när jag väl gör det är jag på dåligt humör och ledsen. Det var ju inte meningen.

Kram

Inga kommentarer: