måndag 2 januari 2012

sista dagen på jullovet

ja, nu är jullovet slut och imorgon är det bara att pallra sig upp klockan 7 och gå till skolan med allt vad det innebär. Det hade faktiskt inte skadat alls med en halv veckas lov till. Men nu är det som det är och det är bara att bita ihop..
Anledningen till att vi bara hade en veckas  lov lyder som följer: Christmas is on a Sunday this year. Man bara... mm.. söndag ja. Jag trodde det var lördag men här är det ju 25e som motsvarar våran julafton.

Annars har jag gått och blivit förkyld. Det snöar tillochmed idag! det är ca 1 plusgrad men jag fryser så jag skakar.

Iallafall, det jag ville säga idag var att:
När vi åkte till gymmet idag så kände jag för att prova något nytt, så jag och Connie traskade in på en Body Pump class och det var dödens jobbigste, men väldigt kul.

Nu ska jag till Fleet Feet. Dags för nya löparskor och sulor. Mina håller på att falla sönder och man kan tillochmed se strumpan när jag har på mig skorna. Har använt dem flitigt sista tiden :)
Julklappspengarna kommer väl till pass!

Kramisar

Inga kommentarer: