tisdag 3 januari 2012

Yes yes yes!

Lyckan ar gjord! Sitter har med ett par sprillans nya lopardojor. Asics kayano 17, ett par limegrona godingar. Behovde inga nya sulor for de var fortfarande frascha.
Insag inte forran jag kom in I affaren hur slitna och sondersprungna mina gamla var. Kunde se min lillta.. Haha
Jamen nu ar jag pepp. Strax under tusenlappen sa de var lite dyra, men julklappspengarna som sagt.
Valdigt intressant inlagg for ingen utom mojligen pappa.

Waffle house till middag. Bra sista dag pa lovet :)

Nu ska Connie och jag se pa skrackfilm. Eller, jag ska forsoka. Far ha Miley som vakthund inatt.
Good nighty

3 kommentarer:

mamma sa...

Det är väl bra att du har slitit på skorna. Nu får du göra dina limegröna till "dina sköna kompisar".
Ha en bra start på terminen (o hoppas att du kunde sova lite inatt)!
Kramar

Anonym sa...

Oh vad spännande,

att du köpt nya skor alltså:). Men eftersom du promenerar förlåt jag menar förståss pronerar så undrar jag om du provat 2160 som ju ska vara bästa pronationsskon? Kayanon är säkert asskön, själv så har jag försökt få tag i löparskor på nätet, men det får nog bli ett par 2160 igenoch i affär. Var och provade ett par igårkväll på rea. Kommer nog köpa dem imorgon. Killen i affären sa att man inte bör springa mer än 150 mil med samma skor. Så det är verkligen dags för byte igen. Egentligen är löpningen en dyr sport! Har du tänkt på att milkostnaden för skor hamnar på nästan åtta kronor per mil. Om du och dina värdföräldrar är ute och springer tillsammans så hamnar mikostnaden på nästa 24:-/milen. Det blir ju faktiskt billigare om ni tar bilen istället! Om ni hissar ner rutan får ni frisk luft, men det klart ni får ju inte motion o bättre kondis.
Kram från fars livsskola kap 10.

Josefine sa...

Har du slitit ut sports camps skorna?