lördag 14 januari 2012

Hej da track meet - hej shopping

Sitter I bilen efter track meetet. Har inte min officiella tid men Walton var ganska saker pa att jag PRed med nagra sekunder. Litet steg for manskligheten men ett stort steg for mig. Laddade upp igar utan traning och med godis. Ar inte m
agen glad sa ar inte sjalen glad, som en vis man pa tv en gang sa.

Nu ska vi hem och jag ska ta vovven pa en promenad och efter det ska jag och shoppa. Vi gjorde ett forsok till shopping igarkvall men vi hamnade pa Fleet Feet, sport affaren dar jag kopte skorna och provade ett par lopartights I storlek extra long (och det ar inte upp till armhalorna, pappa! Helt fantastiskt!) Men iallafall, anledningen att jag inte kopte dem da var helt enkelt att de var for dyra. Men nu var det half off och jag tog det som ett tecken fran ovan och kopte dem.

Var pa daligt humor forut (las for kort talamod for en irriterande nioaring), men efter lite pepp pa tracken mar jag 100x battre!

Happy helg fran eran solstrale

1 kommentar:

mamma sa...

Kom ihåg att även solstrålar hamnar bakom molnen ibland, men så helt plötsligt kommer de fram igen! Det dåliga humöret kanske gjorde att du tog i lite extra idag. Bra jobbat!
Vi kanske kan skypa imorgon ist för nu tänkte jag hälsa på kudden.

Kramis från mamsen