tisdag 31 januari 2012

bra nyheter

Nehej, här trodde man att man skulle få kommentarer men nej då.

Iallafall, goda nyheter kära vänner!

1. Vaknade pigg och glad, ingen magsjuka här inte! Stannade ändå hemma från skolan för det ska ju ändå ha gått några dagar innan man går tillbaka.. Har kunnat äta normal frukost!!! och så åt jag pannkakor med Philly cheese och hjortronsylt till lunch. Stabilt!

2, den bästa nyheten:
Shannon har hela tiden sagt att vi kommer få snö, det kommer det kommer. I februari, då kommer kylan och snön. Fnys! Imorse kollade han på vädret och sa att det kommer bli varmt i februari också. Just nu är det alldeles underbart, 18 grader och solsken. Funderar på att gå med Miles en kortis när jag har pluggat klart.
Det luktar vår och fåglarna kvittrar.
Fasen, jag skulle kunna bo i sånthär klimat jämt. Alla årstider förutom vinter. Kalasbra!

Äe, plugg var det ja. Det som är bra med den amerikanska skolan är att allt är så lätt. Det dåliga är att vi får så mycket trams som bara måste göras. Fast det är bättre den här terminen dock. Förra veckan hade vi ett quiz där vi skulle jämföra och analysera. Jag blev alldeles till mig så glad blev jag av lite äkta skola.
/er nörd [määleen]/[majleen]/[maulynn]
Svenskt barn i Amirka har många namn. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte så konstigt att det inte kommenteras eftersom jag redan kommit på så fiffigt svar på din fråga:). Vad skönt at höra att du snabbt blev frisk. Nu har du varit med om det, så nästa gång det händer (eller händer något annat jobbigt) så vet du att man klarar massor även om det är rejält kämpigt. Kram från far.