torsdag 12 januari 2012

godkväll

Har precis avslutat mitt enochenhalvtimmas Skype-samtal med brorsan. Har innan det sprungit omkring i skolans korridorer på track practise och innan det gått ännu en dag i skolan. Helt okej om ni frågar mig!

Inget särskilt har hänt, haha. Allt är vardagligt och bra. Löparskorna funkar bra och Elin har saker att läsa i boken i sommar. På lördag åker vi till Liberty igen. 6.30 lämnar vi LB. Men jag är ganska pepp ändå, det är kul med track meets.

Igår kväll skulle S&C iväg och jag skulle se till att JenJen gick och la sig. Hehe.. Hon kom in i mitt rum där jag låg på sängen och gjorde läxor och hon var världens sötaste lillasyster. Nej, jag kunde inte förmå mig att säga till henne att gå och lägga sig. Hon ritade på mina ben och sa "mm.. they smell like a TicTac"
Hål i öronen har hon fått nu också. Hon är jätteglad för de ser ju likadana ut som mina. Gulleplutten

Oj, klockan är halv nio och jag har inte duschat, inte ätit middag och inte gjort läxor.
Hej på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Äter dom ris i Kina? JA!
Gillar Malin att spana på pojkar som springer i kortbyx, NU BLEV DET FEL IGEN. Andra frågan är om Malin gillar Track meets? Rätt svar är även där JAA!

Jadu Malin det är kul att du berättar även om det ibland är självklara saker, det känns liksom ändå bra att få läsa det. Tack tack. Här är allt som vanligt, bortsett från att snön saknas förståss.
Kram från far