lördag 31 mars 2012

Efterlängtad uppdatering

Jorå så att.. Jag har inte riktigt tid att blogga. Prioriterar andra saker och tar vara på den lilla tid som är kvar här nu (73 dagar).
Veckan har gått otroligt snabbt med (skola, träning, läxor och sova) x5. Fint matematiskt uttryck ni fick där ;)

I helgen är det fullt upp hela tiden. Jag kom precis hem från träningen, det var bara kastare som skulle tävla imorgon så vi var ett starkt gäng på 6 pers (eliten alltså! haha). Kul kul! Ikväll ska vi åka till Jennas skola och kolla på en liten pjäs som hon är med i. Gulligt! Sen hoppas jag på en filmkväll med popcorn.
Imorgon är det tävling som sagt. Cave Spring High ska vi till, och jag är taggad. Jag kör bara kula imorgon, är alldeles för dålig på diskus ( pga av distraherande söta pojkar på träningen, haha).
Sen ska jag, Josh och Amiee hem till Alec's och hänga på kvällen.

Idag var jag på en field trip förresten. Det var kul! Vi åkte till Lexington och en restaurang som heter Cafe Michel. Franskt.
2 lektioner idag alltså. Skönt.
Sen när jag kom tillbaka gjorde jag ett midterm test i American Conflicts klassen. 100 frågor och mitt betyg blev 97 (då var det iofs inräknat extra credit, vilket förövrigt är ett stupid system)

Såja. Där har ni er uppdatering! ;)

hello! hope you'll have a great day!!
jj

3 kommentarer:

mamma sa...

Hm, din vecka är väl ganska lika vår (jobba, fixa mat, sova) x5, men igår kväll blev det lite annat. Jag fick min julklapp av Kent, så vi var i Linköping o åt på Ming Palace o sedan till Konsert & Kongress på Babben. Det var trevligt! På tal om julklapp så får du hälsa så mycket till Shannon, Connie och Jenna på söndag!
Planerna för dagen blir lite ändrade. Egentligen tänkte vi fortsätta trädfällningen, men den snöar, blåser o är +1¤, så vi hittar nog på nåt annat.
Lycka till med kulan o titta inte för mycket på de söta pojkarna!
Kramis

elin sa...

hallå förresten jag kom på får ni verkligen pussa på pojkar? eller är det där gränsen går? mvh nyfiken och konfunderad häst

GM sa...

Hallå där GC!
Jag vill bara göra dig uppmärksam på att även jag har noterat dejten ;) ett litet sent grattis på dopdagen (22 mars) jag minns det som igår. Kramar GM