lördag 3 mars 2012

Sista dagen som barn

Jaa.. det här känns otroligt konstigt. Fyller 18 år imorgon. Det spelar ingen roll att jag är fullt medveten om att alla mina kompisar redan har fyllt och nu är vuxna, ändå känner jag mig som vanliga Malin. Men det är väl kanske imorgon det händer något spektakulärt och jag kommer förstå allt. Haha, skämt åsido.

Fick mitt paket igår förresten! (det var inga 4-6 dagar där inte.. 9 dagar tog det!) Det låg utanför min dörr när jag kom hem, och så öppnade jag det och grät som ett litet barn. Det var lite jobbigt, men jag var ju glad.
Sen när Jenna kom hem översatte jag Hälge till engelska och vi myste i soffan.

Tack så hemskt mycket för kort och paket!!

Igårkväll åkte vi till Richmond (huvudstaden i VA, hoppas jag att ni vet vid det här laget) och mormor, morfar och giagia ([Ja-ja], gammelmormor). Idag är min dag och jag bestämde grekisk mat till middag. Men innan dess ska vi på en trädsgårdsmässa och sen till köpcentret (gissa vilket av de två jag valde? haha)
Ska försöka dokumentera min födelsedag med bilder så mycket som möjligt. Har varit så dålig på det här med att ta kort och visa er..

Sen började ju träningen igen i torsdags. Det var kul, men jag kommer antagligen inte springa, utan bara kasta kula och diskus. haha.. ja minsann. Men vi kommer ha fys också, så förhoppningsvis kan jag bygga lite muskler så Connie inte retar mig. (Hon och Shannon brukade lyfta vikter så hon var riktigt stark för några år sen)

Födelsedags-Skype imorgon då? :D Jag sover till 8-9 (14-15 er tid)
Nu ska jag bli firad av världens bästa födelsedagsfirare - MORMOR!
Kramar från födelsedagsbarnet!

2 kommentarer:

Svenssons sa...

Vi önskar dig en fantastisk födelsedag! Kramar från GF (gudfamiljen :))

Josefine sa...

Malin. Jag är helt övertygad om att du kommer fortsätta vara barn vissa dagar. Du har bara rättigheten att bestämma själv nu när du är det. Jag är 29 år och är fortfarande barn när jag kommer hem till Kisa och mamma och pappa.