fredag 9 mars 2012

2 bra nyheter!

nummer 1:
om det blir stavfel i det här inlägget får nui ha överseende med det, för ajg sitter nämligen i bilen. Borde inte jag vara i skolan kan man undra? Nej, jag tog ledigt för vi är på väg till Snow Shoe, West Virginia för att åka skidor.  Kan man verkligen få gå i skolan bara 3 dagar i veckan? Ja. Det får man.
Så, skidåkning står på schemat idag, trots att det är 9 plusgrader ute. På tal om det måste jag visa bilder på var vi gjorde i måndags! Det var riktigt coolt :)

Haha..Jorå, här känner man igen sig. Eller.. jag gör ju alla onödiga läxor för att jag är ett sånt exemplariskt barn jag.

nyhet nummer 2: JAG HAR EN DEJT TILL PROM!
Jajamänsan! Min vän Josh frågade mig igår, och jag sa ja såklart. Det är alltså Aimee's bästa vän som var med på filmkvällen för några helger sen. Imorgon ska vi och kolla på klänningar och jag är väldigt glad.
Det blir kanon tror jag.

Yes, det var allt för mig. Nu ska jag underhålla mig själv i några timmar till i bilen. SEN SKIDÅKNING!

1 kommentar:

GM sa...

Hej Vännen! Härligt med skidåkning - inga brutna ben bara!
Prom - låter kul. Är det motsvarande studentbalen? Kram från GM