fredag 16 mars 2012

Hoppas att ni har haft en bra vecka. Det har jag iallafall. Det har varit så himla vanligt bara.. samma gamla lektioner, samma gamla människor, men jag gillar det, det kan jag inte säga något annat om!

Igår var det Pi-dagen. Jag hoppas verkligen att ni firade med buller och bång! I skolan tog vissa med sig pajer (Pi uttalas precis som Pie)
Om ni inte fattar skämtet så kan jag trösta med att ni är inte ensamma. Jag smsade Shannon: HAPPY PI DAY! och fick till svar långt senare: du är så rolig med dina matteskämt. (väldigt ironiskt, haha)
Iallfall, 14 mars, alltså 14/3 = 3/14 här, som också kan skrivas 3.14. Där har ni det. Fast ska det var svenskt grammatiskt korrekt är det ju 3,14, men det gör inget tycker jag.

Annars rullar veckan på. Sover lite under lektionerna i skolan, fick mitt första C på ett quiz (alltså motsvarande ett G) så jag börjar bli amerikan på heltid ju.

Tränar väldigt lite och saknar det. Äter för mycket och sådär. Amerikansk som sagt.
Nu ska vi äta middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

HA Ha det är bra. Spara på dina krafter i skolan:) Min kamrat som nyligen blev klar med sin chefsutbildning införde en egen betygsskala, MNNG. Detta betyder Med Nöd och Näppe Godkänt. Här på jordens mittpunkt är allt bra, molnigt, duggregn plusgrader och mycket löpträning.
KRAM KRAM