lördag 24 mars 2012

Jag har ju missat jättemycket att berätta senaste tiden! Förra helgen var St Patrick's Day och det firades downtown, alla var klädda i grönt (förutom jag som hade en röd tröja. fail.), det var parad och alla var glada och svettades sönder i värmeböljan. Såklart glömde jag kameran i bilen, men jag ska låna några bilder från Anna som vi träffade där.

 Mycket bra!
Sen följde jag med Anna och hennes värdmamma Sharon till Rocky Mount och hade en fantastiskt trevlig helg. Vi pratade dålig svenska (en ting som jag tycker; det make:ar ju ingen sense? etc.), åt svensk choklad och badade i deras hot tub i solskenet medan vi drack IKEAiansk flädersaft.
Alldeles, alldeles underbart!


Svar på kommentarer:
Haha, berättar ni något för mormor Ulla ska ni få stryk!
Nej, men det ska bli kul. Vi ska äta middag och gå på bio och sådär, väldigt amerikanskt ni vet. Jag lovar att berätta för er hur det var :)
Låga skor blir det för vi har lite längd issues.

Idag ska vi åka till klänningsaffären och hämta mig balklänning, efter att JenJen har vaknat that is... klockan är 12:06. Stackarn var på en sleep over i skolan och kunde inte sova i rädsla för att någon skulle spruta rakgel i ansiktet på henne om hon blundade. Haha!

Hoppas att ni får en trevlig lördag!

ps. Jag har förövrigt räknat ut att jag har 79 dagar kvar här. Usch vad jag känner att jag vill hem OCH stanna här på samma gång. Det är bara för bra just nu.

Inga kommentarer: