torsdag 17 oktober 2013

Torsdag

Sådärja.. Ni får ju inte tro att jag går här och är deppig hela tiden. Idag har varit toppen! 

Vi började dagen med att kolla på änder i solskenet. 


Sen var vi i lekparken och idag var det visst jag som fyllde år. 
Happy Bööösday to Malin, sa Jakob, och jag fick löv i present. 

Sen har vi varit på Ikea med Felicia, så hon var varit guld värd som avlastning!! <3

Nu är det pizzabakning på g innan jag får sluta för idag. Sen är det bara en dag kvar av Jakobs lov. PUH!!!

Puss och kram! 

1 kommentar:

Mamma sa...

Inte för att jag visste att du fyllde år idag, men jag säger också Happy Bööösday to you - det är ju som en present att kunna vända på slanten som du gör och kunna se det positiva också - bra jobbat!
Här har det också fortsatt positivt - mormor har fått lämna sjukhuset och har kunnat äta idag också. Imorgon åker jag och hälsar på efter jobbet.
Kramis från Mamsen <3<3<3