måndag 28 oktober 2013

Måndag

Hej kamrater

Livsnjutare som jag är har jag spenderat helgen, som jag skrev i gårdagens inlägg, mestadels i horisontellt läge. Jäklar vad jag har sovit! 
Man kan säga att mina (oplanerade) lediga dagar ser ut såhär:

Morgon: Sover - myser i sängen med något tv-program eller podcast
Eftermiddag: Träning
Kväll: Middag och kaffe/glas vin/annat trevligt inne i stan

Så jäkla nöjd jag är med den fördelningen! 

Svårbegripligt att jag faktiskt bor i den här vackra staden!


Nu ska jag ta med Selmis på en långpromenad i den 24 gradiga värmen.

Ikväll ska vi träna luciasånger i Svenska Kyrkan. Vilken kontrast.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ livsnjuterska!

Det är bättre att du njuter av livet, än att går igenom det och lider, så fortsätt som du gör. Här är stormen över men regnar fortfarande en del. Har köpt vinterdäck idag, så nu är det bara att vänta in snö o tomte:).
KRAM FRÅN FAR