torsdag 26 september 2013

Dag 46

Hej på er!


Tack för att några kommenterade förra inlägget. Nu känner jag att jag kan säga hej på riktigt: HEJ!

Jag har inte så mycket att berätta egentligen. Jag har legat sjuk mellan lör-mån, och efter det har jag jobbat trots att jag inte varit helt på topp.

Igårkväll tappade jag rösten. Satt på en superhärlig uteservering med Jenny och Karin (ty vi har fått en släng av sommarvärme igen), och det var då den försvann.
Om ni är intresserade kan jag dela med mig av gårdagens undersökning, i form av en lista om vad jag har kommit fram till vad som är bra resp. dåligt för halsen/rösten. Varsågoda!

BRA
te
halstabletter
soppa

MINDRE BRA
vindruvor
rödvin

Humöret är i vilket fall på topp, även om kroppen inte är det!

Nu ska jag krypa ner i min stora säng och sova tills lillan vaknar. Hon är förresten det gulligaste som gått i ett par skor, har jag sagt det?

Fler saker jag har tänkt på:
46 dagar är ju ingenting, trots att det känns som att jag har varit här.. alltid. Jag tycker tiden går fort, men 46 dagar...pff, tillåt mig småle.

God middag!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Varför är inte vindruvor bra? det som är så gott.
Om ni har haft en släng sommarvärme, så har vi haft en släng vinterkyla. Nu har jag fått skrapa is på bilen två gånger. FYYY!! Förra måndagen var det barfota i sandaler som gällde och nu känns det som handskarna behövs.
Krya på dig!!
Kram mamma

Anonym sa...

Läs mejl!
//Far