söndag 22 september 2013

Dag 42

Att läsa min blogg utan att kommentera och säga hej (åtminstone) tycker jag är som att gå in på ica och ta en limpa utan att betala.
De enda som jag vet läser (för att de har kommenterat eller sagt det på annat sätt) är
-mamma
-pappa
-kusin
-Josefine

Bra av er. Mindre bra av andra. Säg hej och önska mig en glad höst eller något. Jag har faktiskt också ett bekräftelsebehov, även om jag försöker att inte visa det alltför mycket.


Idag, likt igår, har spenderats i horisontellt läge med näsdukar, te och hela vitlöksklyftor. Har kommit på ordvits efter ordvits, men inte haft någon att säga dem till. (Okej - jag måste ju dra till med en nu, nu när tillfälle ges:
Jag har inte filat klart på det än, men det handlar om Spanska sjukan fast Malin-anpassad, alltså Schweiziska sjukan.)

Jaja. Som ni märker går det ingen större nöd på mig, trots att det är skittråkigt att ligga hemma och vara sjuk.
Har gått en runda runt kvarteret iallafall. Men det var allt jag orkade med.

Nu ska jag gå ner och göra mig en kopp te och ha kvartsamtal med Henrik och Louise.

Må gott kära vänner! (Eller ja.. vilka det nu är som läser, vilket är lite av ett mysterium). Må gott mamma, pappa, Anne-Sofie och Josefine iallafall! Haha
PUSS

7 kommentarer:

Kusin Annafia sa...

Mamma läser också kan jag avslöja, hon är bara lite dålig på att kommentera ;)
Pappa däremot han läser och kommenterar muntligt till mig! Så där har du två läsare till :)

Och jag kan inte kommentera via telefon av nån anledning (har jag varit tydlig med att jag hatar iPhone för tillfället?) så även om jag VILL så kan jag inte alltid skriva (A) Apology accepted?

Jag gjorde också en sån där mätning imorse, dock inte lika high-tech. Och som gudmor säger så är det tur vi är olika. Jag hade OK med muskler men för LITE vatten & för mycket fett (det var ju inte så mkt surprise direkt). Men när jag berättade om mina märkliga kusin som har för mkt vatten för mina kollegor tittade även de som är utbildade PTs lite snett på mig. "Hur lyckas hon med det?" Dricker du för mkt? Binder du vatten av nån anledning? .... O_O ÄR DU MED BARN?!?! Man binder vatten då iaf.... Äh, lyxproblem!

Ha de fint nu kusin :)

Josefine sa...

Jajamensan, jag läser. Tänker ju följa dig minst ett tag till här i livet! Får nog erkänna att jag är inne mer än en gång per tillfälle jag skriver.

Cecilia sa...

jaja jag får väl lämna en kommentar oxå då.. hehe du får komma på vem jag bara först.. kan ge dig en liten ledtråd... lera :)
Ha det så bra nu å fortsätt skriva samt Krya på dig!!

Anonym sa...

BRA MALUTTA!
Ofta så får man det som man behöver bara man säger till, gäller även bekräftelse:). Nu behöver jag sömn!
Stor pappakram

Anonym sa...

Malin! JAg läser din blogg. I smyg. Och jag älskar att följa ditt liv där borta. Ska försöka kommentera mer än i mitt huvud i fortsättningen. Tack för en fin blogg och ta hand om dig där borta!

Kram!

( just det, kanske bra att säga att det är Paula som kommenterar förresten. Pingis du vet. Vet inte hur många Paula du känner i och för sig.. )

Anonym sa...

ville bara säga hello i love you, jag läser också såklart!!! elin

mamsen sa...

Jag med!!
Kramis <3<3<3