tisdag 30 augusti 2011

wow

Nu på eftermiddagen skypade jag lite med mamma, men så kom Shannon hem och vi åkte och hämtade Jenna från skolan och kollade på min nya skola. Den såg jättefin ut!

Shannon sa att jag kommer bli populär i skolan pga (tack vare?)min längd så han skämtade om att hans nya polisbil och jag kommer innebära massa pojkar hängades runtomkring vårt hus. Haha.. Iofs rekommenderade han att jag skulle ha glasögon i skolan så att jag skulle hålla mig undan från trubbel och så att han skulle slippa jaga iväg football killar.
Dessutom sa han att han kände en kille som höll på med skytte (alltså alla har ju vapen men .. tävlingsskytte fattade jag det som) så när jag börjar få lite rutin på saker och ting här så ska vi dit och skjuta! :D

Ha det bra! 

1 kommentar:

Mamma sa...

På tal om killar vill jag bara påminna dig om vad mormor Ulla sa innan du åkte!! Vad spännande med skolan. Hoppas att du kan börja så fort som möjligt. Har dom föreningsverksamhet där, eller?