tisdag 30 augusti 2011

ännu en ensam hemma-dag

Nu känner jag ATT JAG VILL GÅ I SKOLAN!
jag är lite trött på att vara ensam hemma när de andra jobbar och går i skolan. Jag vill hitta på saker!!! Och det är lite svårt för Jenna är så pass liten än så hon ska lägga sig vid 8 och vi måste äta middag innan såklart. Det blir liksom inte så mycket tid över. Men imorgon kanske det är dags.. hoppas det!

Till frukost blir det filmjölk, fullkornsbröd med .. oj, jag vet inte vad de brukar ha på mackan men det finns typ mjukost, och osötat kallt te. Det känns ganska svenskt, förutom teet då. På tal om svenska saker står påsen med presenter kvar inne i mitt rum fortfarande. Som jag skrev tidigare så finns det ingen tid på kvällen om Jenna ska vara med och det är klart att hon ska. Men på fredag eller i helgen kanske..

Igår när vi åkte förbi min nya skola så såg jag mina första, livs levande football killar förresten. Ville bara säga det. Hehehehehhehhe...
Frank har bosatt sig i min säng nu, haha.

2 kommentarer:

majsz sa...

var dom snygga?????????? fotballkillarna alltså.

Anonym sa...

OjOj har du redan glömt vad Elins mormor sa om det där med karlar????? Här är allt gott. Har varit med farmor på banken idag och sedan fikade vi på Lindahls. Imorgon blir det jättefest, 81-årsparty, JIPPIE.

Kul med bilderna o film. Ha tålamod ang skolan, det är nog bara bra om du tränar på att göra ingenting. Kram och kloka råd från din far.