onsdag 31 augusti 2011

precis hemkommen från gymmet

Jag har sån himla tur som har en hälsosam familj (det är ingen självklarhet här inte!). Vi kom precis hem från gymmet där vi först värmde upp på löpband och här kommer det grejer:
jag kan inte ställa in det själv för jag vet inte hur många lbs jag väger, hur många mph som är lagom ovs = snygga killar i personalen kommer glatt fram och hjälper till. Nu tyckte jag att jag är ganska tydlig med JA, jag har helt glömt bort vad mormor Ulla sa om pojkar. (det var: "Malin, du ska hålla dig undan från karlar i Amerika. )
Jag känner såhär, erbjuds det hjälp så tackar man inte nej, särskilt inte om hjälpen kommer från snygga killar. 


vi sprang i typ 30 min sen gick vi ner i källaren och spelade dansspel och Kinect så det var väl inte det jobbigaste jag gjort men alltid något.

Och på tal om snygga killar, Nej Maja, jag vet inte om football killarna var något att ha för jag såg dem på 300 feet avstånd. (Jag försöker komma in i Amerikanska mått.. det är 100m)

Kram!

1 kommentar:

ewelin sa...

oj.. jag har varit här i en halv dag och jag trivs inte (jag vet att du kommer säga "döm inte folk" och "du känner de inte än" - men jag visst inte med vem jag skulle prata med) Har suttit i 1h framför datorn för att kunna skicka detta. Internet är segt och de är ingen teckning på mobilen här.

puss och tårar