lördag 20 augusti 2011

Äntligen!!!!

Igårkväll fick jag ett beskedet som jag har väntat på så himla länge. Moster och morbror var här på middag och just som de skulle börja dra sig hemåt tänkte jag kolla mailen och lite sådär. Så tänkte jag 'klart det inte har hänt något ang min uteblivna värdfamilj' men samtidigt så tänkte jag att med tanke på tidsskillnaden så är det ju vanlig kontorstid där när det är kväll här, så jag kollade. Sen skrek jag. Jättemycket. Och hoppade. Studsade ut i hallen och kramades lite. Och grät.
När jag hade lugnat mig lite gick vi in och kollade vad som faktiskt stod där (haha!). Så nu har jag en värdfamilj i Virginia och en värdsyster som år 8 år (YES!)

På måndag räknar jag med att Explorius ringer och talar om när jag åker. Jag skulle gissa att det blir nu på fredag.

Lycka till på loppet pappa! Hoppas att jag inte störde din nattsömn för mycket nu, själv somnade jag runt 4.

Kul med lite goda nyheter hörni! Nu ska jag tagga lunchen då det kommer ett helt innebandylag hem till och och äter. Inte mig emot.. hehe.

3 kommentarer:

Malin Svahn sa...

yay, grattis malin!

Anonym sa...

GRATTIS! GUD VAD KUL!
p.s. flörta lite åt mig också! d.s

MALIN sa...

det var inte anonymt!? jag fattar inte hur man kommenterar här alltså! /////FADDERBARNET