tisdag 23 augusti 2011

Avskedsdags

Har haft en underbar dag så jag måste gå igenom punkt för punkt.

- Vaknade hos Malin pigg och glad trots den korta sömnen.
- Cyklade ner på stan i hopp om att hitta ett par cykelbyxor (så att jag slipper gå i långbyxor i skolan pga dresscoden), FÖRGÄVES. allt var slut.
- Åt en otroligt mysig och god brunch ute i gräset på en filt tillsammans med mina fina klasskamrater.
- Väl hemma så mötte jag storebror och svarta Malin och vi tog båten en svängom på sjön och jag åkte i ett rep efter. Vatten skidor utan skidor typ. Kul!!
- Sist men inte minst avskedsmiddag med mina nära och kära. Det var min gudfamilj inklusive mormor, pappa, mamma, Kent-agent, Johan, Malin, farmor och som ett randigt brev på posten, Mathilda! Jag fick lyckönskningar, pengar och förmaningar såsom "du ska akta dig för karlar, Malin".

Hela dagen har varit så fin! Tack så hemskt, ni är bäst!

Bilder kommer förhoppningsvis.

4 kommentarer:

kramgniz nilam sa...

Det var det mysigaste brunchpicknincken någonsin! tack för den mallis! kommer att sakna dig mucho grande!

Cecilia sa...

maaaaliiin! kära gås! massa dunder lycka!! ska tänka på dig en massa! och spana blogg och så vidare och så vidare! kommer sakna vår HL på en bad klippa. och lite såntdärnt som dessutom vara alldeles för länge sen!! mysiga karln på himpa förra året, you name it! ;D

Ha det undderbart nu! Många kramar & en puss om du vill / anden

alngapigvn sa...

hallå hallå, ha det fint!

Far sa...

Ja nu är det nära till avresa. Även om det känns lite jobbigt så gör du helt rätt som ger dig iväg på ett stort äventyr. Det kommer gå bra. Kram fr far.