torsdag 27 mars 2014

Torsdag

Men va? Är det redan torsdag och fyra dagar jag skrev för att uppdatera er om hur himla bra livet är?

Igår gick långsammast i världen, men det gjorde inte så mycket. I övrigt leker livet och jag bara följer med.
Jobbar, pluggar eller tränar arslet av mig. Alltid är det något, och det är ju ganska skönt.


Idag har jag gjort 53 falaflar. (Är det rätt böjning? Falafel - pl. ) Ikväll ska de stekas, men alltså.... antalet. Det blev lite många. Hade inte räknat med att kikärtorna skulle svälla så pass mycket. Det blir matkalas!

Kan man frysa dem? Innan eller efter stekning isåfall?

På förmiddagen har vi alltså haft fullt upp, Semlan och jag. Det var postkontoret, doktorn, affären och gud vet allt. Nu nanar hon och när hon vaknar ska vi åka till BADHUSET! Jag vet inte vem som är gladast egentligen..

Imorgon ska vi på universitetsfest. Dä blir kalaskul. (Och därmed är vår 2½ veckors långa vita månad slut) (2½ veckor med undantag för 2 glas vin och en halv öl. I övrigt vit.) (Ganska bra siffror ändå).


PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer: