söndag 23 mars 2014

Söndag

Söndag, sköna söndag. 

Med alldeles lagom träningsvärk vaknade jag, ni vet sådär harmoniskt carpe diem-aktigt, och bara kan inte sluta le. 
Gårdagen var fantastisk. Förutom att studerandet gick segare än någonsin (och jag måste fortsätta idag) så hade jag en toppendag med bra träning, god lunch, toppenmiddag med världens härligaste stämning med toppensällskap. Till råga på allt var det dans efter middagen, och jag blev uppbjuden till dans av Jakob. Åh så sött. 

Lite senare mötte jag upp Jenny och vi gick till Savoys hotellbar. Live pianospel, te och glass och jättesnälla servitörer försäkrade oss om att dit måste gå igen och igen. 

Om en timma åker jag in till stan för brunch på Quai 61 med tjejerna. 
Som pappa sa; man mår gott. 

Kram på er, gullegrisar! 


Inga kommentarer: