torsdag 27 februari 2014

Torsdag

Vaknade precis av världens goaste Jakob som tjoade "vi ska till Chicago! Vi ska till Chicago!"
Mycket riktigt, idag bär familjen av till staterna i en vecka - och jag blir kvar. SÅ UNDERBART! 
Det gör liksom inte något att jag blev väckt på min sovmorgon, så bra känns det. 

Jag har inte kunnat skriva om det på bloggen eftersom det har varit Henriks födelsedagspresent, så det har varit superhemligt. 

Det var min torsdagsmorgon det. Nu ska jag gosa med barnen, för känner jag mig själv rätt så kommer jag sakna ihjäl mig redan på lördag eftermiddag. 

Puss

3 kommentarer:

faster sa...

Hej Malin kram från faster M.

Anonym sa...

GRATTIS O JÄTTEMÅNGA KRAMAR FRÅN OSS HÄR I BRÄNNTORP,SVERIGE.HOPPAS FÅR EN HÄRLIG FÖDELSEDAG!HURRA HURRA!

Anonym sa...

Grattis på 20-årsdagen Malin💐! Hoppas du haft en fin födelsedag!
Kram Louise