söndag 2 februari 2014

Söndag

Halli hallå


Jag var ute med Tuvi igår. Felicia skulle varit med, men blev tyvärr sjuk, så det var Tove och jag mot världen. Fröknarna, eller jag skall tala för mig själv, fröken, hybris var igång. Alltså ta ner mig på jorden!! Haha

"Bla bla bla bla.."
" I don't speak German. Speak English."
" But that's what I did..."



Har för övrigt världens gullefamilj.

Går mest omkring och njuter av tillvaron, och en liten, liten del i mig våndas för när livet ska sluta vara så här trevligt. (Fast jag borde få ha detta efter hösten som ju var ganska jobbig..) NJUT, MALLAN.

Och om det är någon som jag missat berätta för (vilket jag uppskattar är kanske 80% av mina trogna läsare, tack mamma, pappa) så har jag ju gått och blivit studerande på högre nivå. Det är himla spännande (och lite skitjobbigt ibland)! Hej då tyskan, hej Tvåspråkighet och identitet på Malmö Högskola.

Kram på er allihopa!

1 kommentar:

Josefine sa...

Jag är trogen läsare... men det tror jag redan att du vet...;o) Var läser du kursen och vad?