fredag 7 februari 2014

Fredag

Jag kan knappt beskriva fredagskänslan jag har just nu. 

Supermysdag med semlan, och vi hade Tuvi och Mattis över på playdate. Lite dammsugning, lunch och packhjäkp och nana innan Henrik kom hem (kl 13!!!!!). Vid halv två åkte han och Selma för att hämta Jakob på dagis och Louise på kontoret för att sedan åka till Klosters för skidåkning.
LYCKA. 
(Missförstå mig rätt, jag tycker att familjen Nilsson är kalasgo och toppenfina, men ensamtid i lägenheten är guld värt!)

Jag tog en sväng till gymmet för att råda bot på träningsvärken, och sedan ett fantastiskt bad framför Veckans brott med Leif GW. 

Tänk så underbart. 

Som pricken över i är mina goa tjejer på väg hit just i skrivande stund. Det blir matlagning, vindrickande och kvalitetstid. 


Josse: kursen som jag läser är Tvåspråkighet och identitet, 15 hp, halvfart, på Malmö Högskola. Väldigt relevant just nu, med tanke på alla språk omkring mig! :)



Trevlig helg!


Inga kommentarer: