måndag 17 februari 2014

Måndag

Tiden går väldigt fort. Helgen är redan slut, och snart kommer en ny. Inte för att det gör mig så mycket egentligen.

En sak som slog mig idag (får för övrigt så många uppenbarelser nu för tiden) var att "så skönt att min brutala förkylning kom samtidigt som olusten att träna och röra på mig". Annars brukar man ju bli helt galen av att vara "sjuk", men nu, nix, inget sug alls. Praktiskt! Tack hjärnan.

I helgen var vi ute och det var skoj. Sen levde jag mullvadsliv och bodde i min säng en hel dag och det var fantastiskt.

Vi har fint väder. Det är verkligen vår nu.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Är så himla nollställd till allt för tillfället. Inte så intressant. Är det något ni vill att jag ska berätta? Hur man sköljer ur schampoo utan att få lödder i små barnögon? Meningen med livet? Släng en kommentar om det är något särskilt. Annars är jag tyst.

Ha det fint, kamrater.

2 kommentarer:

Kusin Annafia sa...

Haha, vilket HOT! "Annars är jag tyst" ;) Vill ju veta hur du har det!
Hur går det med tyskastudierna? Och universitetsstudierna? Är schweiziska ungar jobbigare än amerikanska? Hur är maten i Schweiz; enbart ost & choklad eller lever de inte upp till fördomarna på samma sätt som in the states? Blir det 20-årskalas när du kommer hem i maj? Tog du Norrköping på 10 poäng i På spåret sen? ;D

Anonym sa...

Hot??????? Är det inte skönt med tystnad? Nej, skojar bara det är alltid kul att få höra vad Malutta har för sig. Bara skriv vad du gör, det behöver inte vara superkul eller djupa filosofiska resonemang. Dem får vi ta någon måndagkväll när du kommit hem:)
Massor av pappakramar