onsdag 20 november 2013

Onsdag

Hej!

Imorse mådde jag skitdåligt för att jag kände att jag saknade något att längta efter. Helgen hemma gjorde att jag visste varken ut eller in, och så blev det bara skitjobbigt. 

MEN, jag sov på saken (det har blivit mycket sova senaste tiden) och det dåliga dämpades och jag var bara glad över alla småsaker i vardagen. Typ att kolla på Alex o Sigges sketcher på youtube, att leka tafatt med Selma (obs, inte så svårt, men mysigt), att leka tittut, att hämta Jakob på dagis men FICK FEL BARN (den andra Jakob), att få höra "jag kan li dig!!!!" Och få säga det tillbaka. Eller när vi åkte in till sjön för att mata svanarna, och (varning det här blir en lång mening) när vi hade slut på bröd roade oss med att springa genom fågelmassan och se dem flyga i panik, vilket var skitkul tills en crazy birdlady blev otroligt lack på Jakob och det hela slutade med att hon stod och SKREK på mig, obegripligt på tyska, samtidigt som hon slängde en näve fågelfrön på mina ben, och Jakob grät av rädsla. Alltså det sistnämnda var fint för att vi var världens bästa team och Jakob tröstade sig i min famn. 

Fina, fina barn!!! Vi har det så jäkla mysigt ihop!!


Inga kommentarer: