fredag 2 maj 2014

Fredag

Mors! 

Igår var vi lediga hela bunten, och dagen spenderades hajkandes på utkiksberget med tuvi och Emma. Matsäck, halvtaskigt väder men trevligt sällskap. 
Håhåjaja, nu är jag dödstrött med lite träningsvärk i benen som aldrig vill ge med sig. 

Jag har börjat få svårt att sova och det oroar mig lite. Särskilt när Selma, hur underbar hon än är i övrigt, har kommit in till mig på mornarna när jag sover. Dags att vakna nu Malin, tycker hon. Jag håller inte med. Inte vill jag låsa dörren på natten heller, ifall att det skulle hände något. 
Men men... Nu ska jag väcka henne, som hämnd! Hehe ;) 

Längtar fortfarande hem, men tycker det är jobbigt att folk drar i mig. Jag kommer inte hinna träffa alla, och så är det bara. Jag blir bara ledsen om någon blir sur. 

Kramis och trevlig helg! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!
Ja det blir tufft för många när du i juni ska åka hem. Men se det som att du varit betydelsefull och det skulle ju vara värre om du bara vore som luft för barnen. Vi får prata mer på Skype, det är dags för lite fars livsskola, denna gång tror jag att avsnittet heter "rätten att säga nej"!
Massor med kramar från en far som har det bra!

Kusin Annafia sa...

ÄH, låt folk bli sura om de vill lägga energi på det. Du vet att du inte hinner träffa alla för att du inte har tid, inte för att du inte vill. Din far har en bra livsskola, kan säga att det där kapitlet om att lära sig säga nej kan man behöva läsa om flera gånger i livet... JAG blir inte sur om du inte hinner träffa mig, även om det vore kul såklart - huvudsaken är att du har det bra :) Och så finns ju alltid detta internet där vi kan kommunicera och se varandra när det passar oss om vi skulle vilja. KRAM från mig & Leia <3