torsdag 8 maj 2014

TORSDAG

Okej kära vänner..... Jag måste lätta på trycket en smula (inte fysiskt obs obs). Ni kommer inte gilla det.


Jag har fått ett helt fantastiskt erbjudande. Jag bara kan inte tacka nej till detta. Det går inte.

Men.

Det är en liten, liten bit bort. Igen.

Men. Det gäller bara tre veckor, högst. Sen kommer jag hem igen.


Inget dumt, det är under kontroll (som vanligt), och en once in a lifetime-grej.

Det skulle vara i slutet av sommaren, efter sportscamp och tre veckor framåt. Sen kommer jag hem igen. LOVAR PÅ HEDERS DENNA GÅNG!!!!!!!!!

Vad säger ni?

ÅÅÅÅÅÅKEJ nu måste jag till gymmet och göra av med all denna fantastiska energi jag får när jag tänker på detta! VI HÖRS KAMRATER!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej det klart ett så fantastiskt fint erbjudande och en liten bit bort är ju inte så långt.

Hörnu min lilla skitunge; pappa blir väldigt nyfiken när du skriver på det sättet. Berätta snarast vad det är för fantastiska erbjudande som du har på G.

Massor med pappakramar iaf

Kusin Annafia sa...

Bra att du är övertydlig kusin. Iofs tror jag inte att du skriver om du måste fisa eller bajsa, men finns ju de som inte tänker på samma sätt som en själv :)

Och WTF - om det är nåt du inte kan tacka nej till så DO IT! När jag var i din ålder satt jag på Eniro och tog emot samtal hela dagarna - passa på att göra saker nu och bry dig inte om vad alla andra ska tycka och tänka. VILL du det så är det huvudsaken :)

NJUT av energin det ger dig också, det låter awesome vad det än är! KRAM på dig