tisdag 27 maj 2014

Tisdag

Halli hallå,

Tänkte bara tala om att jag har det finfint. Det är så himla underbart! 

Kan också meddela att jag har bara 9 arbetsdagar kvar här i Zurich. Så himla vemodigt och samtidigt spännande det känns!
Två tredagarsveckor och en full 4-dagars, men då är den nya au pairen här två av dagarna. Hihhihihihih. Åh-hå. 

Jakob och jag har lite mysestund nu när Selma sover. Han målar och jag planerar mitt fotoalbum som jag ska ge till Selma när jag åker. Det kommer bli så fruktansvärt fint! Nej, det kommer inte bli fruktansvärt fint, men det kommer bli bra. 

Nej, alltså jag har som vanligt inte så mycket att berätta, men ville bara tala om att allt är väl. 

Lite Jakob-citat: 

"Varifrån kommer hundar?"
"Nein. Das ist nicht meine Mami. Mami und Papi sind zum Jobbet. Das ist meine Au-pair. " Han är SÅ söt. 


Han har klippt håret förresten. Han ser supervuxen ut. Min lilla Jakob! :) 


Okej, det var allt för nu. Ta hand om er! 
Mamma, kan du förresten fråga morfar om han vill ha någon särskild choklad när jag kommer hem?



Inga kommentarer: