onsdag 14 maj 2014

Tisdag

Stunderna då man bara "varför är det så misstänkt tyst i köket?"
Idag berodde det på att Selma fått tag i O'boypaket, satt sig på golvet med en sked och börjat smaska. Den var ny! 

Och varför går 3-dagarsveckorna alltid långsammast? Den första timman imorse kändes som en mindre evighet. 
Hur som helst, stora resväskan är nästanpå fullpackad med vinterkläder, jeans och tjocktröjor och på torsdagkväll kommer jag hem! 
Jag längtar så mycket att det bara bubblar i kroppen på mig (och det beror inte på svart kaffe direkt på morgonen). Ser så mycket fram emot att få träffa morfar, pappa, Elin och allihopa!!!!!

Nu kanske jag ska droppa vad det fantastiska erbjudandet innebär. Det som jag berättade om i förra inlägget alltså. 
Min fantastiska granne Jackie har frågat om jag vill följa med henne och hela familjen på deras semester i Miami i sommar!! Allt mot att jag passar lillkillen Lorenzo när hon behöver jobba och så. Whopppppppaaaaaaa! 
Så med tanke på att jag har sports camp så kan jag ju inte hela sommaren, som hade varit optimalt för henne (och mig!!!!) så flyger hon över mig strax efter SSC. Boooh-yaaaa!! 

Det är planen åtminstone. 

Nu kan ni få se något annat ganska fantastiskt. 
Ser ni ballongerna i taket? 
I söndags hörde vi hur Jakob skrek och gormade ute i sandlådan. Vi sprang ut och såg att han pekade upp i luften och där blåste ballonger omkring. Bara sådär. Louise fick tag i två och barnen blev överlyckliga. Vi kom på sen att det var från marknaden nere i Wallisellen, men det var verkligen som att de uppkom ur inget. 
Efter det, förutom att leka med ballongerna förstås, stod Jakob utomhus och spejade efter fler ballonger. Han trodde det skulle komma mer. Haha. Söt! 

Tack för mig! P&K

Inga kommentarer: