söndag 15 december 2013

Söndag

Vilken fantastisk slappardag. För första dagen på minst en vecka har jag ett vitt blad i kalendern, och det uttnyttjas till tusen idag!

Senaste tiden har jag varit barnvakt, dvs jobbat hur många timmar som helst i sträck, haft myskväll med tjejerna med tillhörande utgång, luciatåg på IKEA och en otrolig hemmakväll med Henrik och Louise. Härligt, men utmattande!

Det kan ju till och med vara så att jag hade tänkt gå till gymmet idag, men jag vet inte om jag orkar. Dessutom stänger det om en timma. Det är ett tufft schema att vakna halv tio, lite yrvaken efter en riktigt god NeoCitran-sömn, för att därefter kolla på julkalendern, följt av musikhjälpen i sängen. Sen frukost och åter upp till sängen för en tupplur, läsning och skrivning av packlista. Sen var det ju en ansträngning att bli väckt av ett pling "vi bakar äppelpaj. vill du ha så kom ner om 20 min!" (fast på danska).

ALLTSÅ HÄRLIGT! Jag älskar att planera in en lat-dag.


Ha det fantastiskt, kära ni, och GLAD TREDJE ADVENT!

Inga kommentarer: