fredag 6 december 2013

Fredag

TGIF!

Idag har vi myst, Selma och jag. Farbror Jultomten stod utanför Coop och önskade alla barn en god jul. Selmas reaktion: STORGRÅT. 
Så jäkla skön tjej alltså!!


Ikväll har jag inga:
Planer
Sällskap
Serier som väntar på att kollas
Övriga idéer  

Man kan ju inte spendera en fredagkväll på gymmet, eller? 
- en stunds övervägande -
Nej det kan man ju inte. Jag vill äta middag med familjen och dricka vin till maten. Ett träningspass efter lite vin känns inte så hälsosamt. Bättre med bara vin.... Haha. 

Imorgon tänkte jag bege mig till Tyskland för lite julhandlande.  Utan sällskap. Men vad tusan, det gör inget. 
Anledningen att jag tjatar om min ensamhet denna helg är att mitt järngäng har besök/är utflugna hela bunten. 

Åter till min lilla gullegris. Vi hörs!



UPDATE:

Det blev inget vin alls, och därmed en stund på gymmet istället. Skönt faktiskt!

"Okej, jag går nu. Ses sen!"
"Okej, hälsa alla andra sorgliga typer som också tränar på en fredagkväll!"

Det är inte alltid som jag uppskattar jargonen här hemma (för jag feltolkar den eller fattar inte att det är på skämt), men idag bara bubblade skrattet upp.
Jag trivs! 

Inga kommentarer: