torsdag 17 april 2014

Torsdag

Nu har det gått en vecka sen jag skrev. Jag har varit glad, ledsen, lycklig och olycklig, så allt är som vanligt och precis som det ska! 

Just nu har jag besök, och det är ju ganska fantastiskt. Solen skiner och idag kommer det vara klart väder och närapå sommarväder. 

Jag önskar jag kom ihåg några roliga citat från veckan, men jag har nog glömt de flesta. 


Vilket diffust och intetsägande inlägg detta blev..... Men jag mår ganska fint och det är det viktigaste för mig just nu. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett "livstecken" är ALDIG diffust och intetsägande! Men när man själv går i sin vardag kan det kännas intetsägande. För den som inte är där är ett "livstecken" värdefullt och "talande" även om det inte finns så mycket att berätta. Så stå på Dig med Dina "livstecken"... De gör skillnad!

Anonym sa...

Jag kanske skulle ha signerat inlägget... Som jag skrev förra gången... Detta är inte det jag är bäst på i livet.
Jag heter Henric (Daréus)
Kramisar!

Anonym sa...

Håller med föregående talare eller skrivare kanske det bör heta. Ja och framförallt är det väsentligt för alla oss som bryr oss dig Malutta att få veta vad det är som gör dig glad, ledsen, olyckligt lycklig etc. För även om det bara är "småsaker" och "som vanligt" så är det ju ändå saker som berör och påverkar hur man mår o betraktar världen. Ha nu en riktigt GLAD PÅSK!
Önskar far.
PS. Om dumheter som jag har gjort o som jag inte är lika modig som du att bussa på, skickar jag ett mejl.