måndag 20 januari 2014

Måndag

Nu tänkte jag vara lite personlig (eller privat? vad är skillnaden?) och totalt transparent. (Det där att vara mystisk och svår är ju inte min grej, som bekant)

Jag är blixtförälskad. I en kille vars nummer jag inte har. Vars namn är typ det vanligaste i hela Schweiz. Som jag träffade i förrgår.

Nej, så det är inte så kul att jag inte vet hur jag ska få tag på honom, men vet ni hur otroligt jävla underbart det är att få gå omkring och vara glad och fnittrig åt en sån sak jämfört med att gå och vara dyster över Olof?

Och även om jag ändrar mig helt om 5 minuter så spelar det ingen roll. Ett steg på vägen. Jippi!



Det var bara det.
Ha en bra måndag, kära vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha det låter ju bra men såg du några skidor?????????

kramar från en förkyld far